Terug naar nieuwsoverzicht

Het AYOP-jaaroverzicht 2020 is uit!

Traditiegetrouw is het AYOP Jaaroverzicht 2020 weer bij onze leden op de mat gevallen. Hierin kunt u lezen hoe het AYOP in het ongewone afgelopen kalenderjaar verging.
Het jaar begon als geen ander jaar, met eind januari het AYOP Nieuwjaarsdiner in de Amsterdamse Kookfabriek. Daarna nog een Leden-Ontmoeten-Leden bijeenkomst en een vrijdagmiddagborrel. Maar half maart veranderde alles. Gezamenlijke beurzen en bedrijfsbezoeken gingen niet door, alternatieven moesten gezocht worden. Toch hebben we in dit bijzondere ‘coronajaar’ veel activiteiten kunnen organiseren.

Klik hier voor het Jaaroverzicht 2020.

We hebben met elkaar de schouders eronder gezet en de moderne technologie omarmd. Door het enthousiasme van de leden hebben we met AYOP Business Calls het contact tussen de leden in stand kunnen houden, en hebben we kennis en ontwikkelingen kunnen delen. We zijn trots op de enorme betrokkenheid van onze leden. Echt bijzonder.

Maar daarnaast hebben we nog veel meer gedaan. Van een nieuwe website, tot diepte-interviews, de ondertekening van het convenant voor de Energiehaven en niet te vergeten de vlogs van onze leden. Met het thuiswerkpakket en de Sinterklaassurprise hebben we toch ook de nodige ontspanning gezocht.

Kortom, we hebben niet stilgezeten! Genoeg hoogtepunten om trots op terug te kijken. In dit boekje vind je een samenvatting van alle activiteiten.
We hopen jullie echter snel weer te zien! Live of online.

Voor nu alvast fijne Paasdagen en veel leesplezier met het Jaaroverzicht 2020.

Het AYOP-jaaroverzicht 2020 is uit! 2